11. 4. 2011.

Nekako s proljeća...

8 коментара:

Perlemanija је рекао...

sve je prelepo!

Sanja је рекао...

Proljeće u vrtu, proljeće u nama, proljeće u tvojim veselim radovima!!!
Sve je jako, jako lijepo, a posebno mi je zapeo za oko nebesko plavi držač za salvete s presmiješnom kokicom, pjetlićom i pilićima!!!! Zakon!!!

Oggy Art style је рекао...

Hvala Majo!
Hvala Sanja...i ja sam odlepila ya tom salveticom :)

Анониман је рекао...

Prekrasni radovi Oggy, sve pohvale!
Lijep pozdrav.

Unknown је рекао...

Vidi se kako prolece utice na tebe, sve je veselo i rascvetalo, sareno.BRAVO!

Jolanda је рекао...

Preslatko!!!!!!!!!!!
Oduševili su me tvoji radovi:)
Posebno mi se sviđaju svijećnjaci.

Adelaide Mesquita је рекао...

Uns trabalhos muito bonitos e com uns motivos bem indicados para esta quadra
que se aproxima.
Bj
Milai

Lila011 је рекао...

sve je lepo!