6. 3. 2011.

u iščekivanju proleća....

13 коментара:

Анониман је рекао...

Prekrasni radovi Oggy!
Lijep pozdrav.

Oggy Art style је рекао...

Hvala Zonda!

Suzana је рекао...

Super radovi, moj favori je glazbeno dozivanje proljeća. Pozdrav!

Tatjana је рекао...

Jako lijepo.I ja dozivam na svakave načine,ali još uvijek ništa!

Marina је рекао...

Dok pravo proljeće ne dođe, bar ga možemo gledati u tvojim radovima.

mamakreativka је рекао...

sve izgleda super.

Good Ghost је рекао...

prekrasno, svi željno iščekujemo proljeće...

Rada Danilovic је рекао...

Odlično izgledaju ove salvete ..jako lepi radovi!

nena је рекао...

Veselooooo podmetači su mi super ma sve mi je super...

Oggy Art style је рекао...

Hvala svima, nadam se da ce i ovi vasi veseli komentari i lepe reči takođe pomoću u prizivanju proleća.

Hvala Vam devojke!!!

Fazemos de Conta је рекао...

Hi dear friend, amazing work. I love the frame and the candle holders. They are lovely pieces.
Wish you a nice weekend,
Lúcia

Pikula је рекао...

odlično, šareno i veselo, svaka čast. puno mi se sviđa!

Nena је рекао...

zelo lepi izdelki