01.06.2010.

Specijalna porudžbina!!!

4 коментара:

Pipistrela је рекао...

Ova slikica me je podsetila na prve skolske godine moga sina. I sada imame sve te svescice, kutijice u kuci. Pre neki dan sam brisala prasinu i naisla sam na njih i vratila sam se malo u tu lepu proslost. Deca su najvece blago sveta. Poklon je fantastican.

Nena3110 је рекао...

Olgice, sat je presladak, kao i ovaj prethodni crveni i svi radovi koje sam zadivljeno gledala, a sada mi ih pokrio ovaj prozor za komentar, moj komentar, bravo, bravo, ja nemam vremena ni da vidim koliko toga lepog ti možeš napraviti.
Čestitam, draga vrednice.

oggy-design studio је рекао...

Hvala ti daraga moja Neno, nešto me uhvatilo kreativno ludilo ovih dana.... :)


Hvala Pipistrela!

Biljana је рекао...

Zgodno, veselo, simpaticno:)))