15.06.2010.

Afrika

9 коментара:

mare је рекао...

ovo mi se jako sviđa......volim ovog masai ratnika)))))......odlično izgleda na kutiji.......pusa....

oggy-design studio је рекао...

Hvala Mare!!!

Zondra Art је рекао...

Kako ja prije nisam vidjela da imate blog Olgice?
Oduševila sam se kad sam vidjela da ste to vi:)
Odmah sam se prijavila kao vaš sljedbenik bez razmišljanja:)
Nastavljam vas dalje pratiti sa velikim zadovoljstvom.
Puno pozdrava i još punoo ovakvih divnih radova da možemo uživati u njima.
Pozdrav sunčani iz Rijeke Zondra Art

oggy-design studio је рекао...

Dobro došla na moj blog, draga Zonda!
Hvala na lepim rečima, prijaju kad stižu od umetnika kao što si ti.

Pusa iz Subotice

mojca - mka је рекао...

te dni bolj malo komentiram, me čas vozi in se bojim, da me bo povozil:) a ko zagledam Afriko... oooo, ne morem mimo kar tako in preprosto MORAM povedat, da je čudovita! in prejšnje objave - bravo, bravo.

oggy-design studio је рекао...

Hvala Mojca!!!

Lenka је рекао...

Predivan rad :), Afrika je divna inspiracija sa svojim čarobnim koloritom.
Pozdrav

oggy-design studio је рекао...

Hvala Lenka!

Nena је рекао...

oooo masaji. te motive imam tudi jaz najrajši