25. 9. 2010.

od svega po malo....

13 коментара:

Mojca је рекао...

spet prelepi izdelki, ampak prvi svečnik je pa čez vse - fenomenalen.

Анониман је рекао...

sve mi je prelijepo ali ovaj zadnji tanjur na stalku mi je baš po mom guštu:)
Divnoo!

jasna је рекао...

Puno krasnih stvari,a meni je možda ipak ona tacna s grožđem najviše upala u oči.

Goge је рекао...

Jako puno lijepih stvari. Ne znam što bih prvo izdvojila; kutiju za kekse, zelenu tacnu ili tanjur.

Bilja је рекао...

Na mom blogu možeš preuzeti nagradu. :)

Nena је рекао...

super ideje in lepa izvedba!!

Nena3110 је рекао...

Olgice, divno je sve, volim tvoje radove i divim se kako sve stigneš.

Adelaide Mesquita је рекао...

Hello!
Beautifful works!
Kisses

Snežana је рекао...

Predivni radovi,dosta toga sam već vidjela na fejsu ,ali opet sam uživala gledajući!!! Na mom blogu te čeka nagrada! pozzzz

Elsa је рекао...

Olá querida,
bonitos trabalhos... isso é que foi trabalhar...!
Gosto em particular deste prato e da caixa colorida logo no inicio, e também da... quer dizer gosto de tudo!
Beijo enorme
Elsa

Buba је рекао...

sve mi je izuzetno lepo i divim se tvom radu,samo tako nastavi,puno pozdrava :)

Sanja је рекао...

Stvarno su jako lijepi svi radovi, a meni su favoriti žuto srce i tanjur s makovima - oni su me oborili s nogu!
Predivno i maštovito :)))

Rada Danilovic је рекао...

Jako lepo radiš...uživam u pregledu tvojih radova!