21. 5. 2010.

"Kraljica tacna"

Medijapan tacna za posluživanje kupljena odavno....došla na red da dobije svoje novo ruho.

Prvo je ofarbana sedef zelenom bojoj, pa upotrebljen krakel lak za raspucavanje i bela akrilna boja. Salvetica koja me je ocarala je plave boje /koju inače ne volim nešto posebno/. Zatim sam rešila da dodam i antik izgled, odnosno K2 i akrilni lak. Još je na rubovima dodat shabby chic stil!!!

Jako sam zadovoljna kako je sve ovo ispalo. Čekam lepo vreme da tacnu bacim u upotrebu na mojoj terasi, iskreno se nadam da će sunce uskoro ponovo da se pojavi!

6 коментара:

jasna је рекао...

Kako sam brza-prva sam za komentar!Odlično!

Phoenix је рекао...

I jeste prava kraljica...a kraljica si i ti kad uspjevaš ovako lijepo decoupagirati(hahaha nova riječ)...
Obožavam kombinaciju zelene i plave mada niti jedna od tih boja nije moja miljenica ali kad su u kombinaciji tako mi djeluju svježe i lijepo...

Vera је рекао...

Ocarala me ova kralica tacna! Meni izgleda carobno ova salvetica i tacna

Villa-loredana је рекао...

Nisam prva za komentar, ali pazi na Peru poštara. Loredana.

Nena је рекао...

zelo lepo!

Oggy Art style је рекао...

Hvala svima!!!