31. 1. 2010.

Kutije sa afričkim motivima

18 коментара:

Izzy је рекао...

Divne kutije i moji omiljeni (afrički) motivi! Jako mi se sviđaju... Svrati do mog bloga jer te tamo čeka nešto sitno... :)

Maja је рекао...

Kutije su preeedobreee! Svaka čast!

Leptir (Nataša) је рекао...

oggy, kutije su divne!!
bravo

Ivana је рекао...

Fantastično izgledaju, prave ljepotice!

Oggy Art style је рекао...

Hvala Izzy, Majo, Leptir i Ivana.

Hvala za hagradicu

daca је рекао...

savrseno,moj fazon.kao i uvek prelepo.

Tanema је рекао...

prekrasne kutijice!

Phoenix је рекао...

Moj omiljeni motiv.
Kutije su ti predivne....tako si ih lijepo uradila...sve je superrrr!

Oggy Art style је рекао...

Hvala još jednom, svima

Silvija Patak је рекао...

I meni je ova ... savrsena !

Nena је рекао...

tele MAsaji so čudoviti!!! jaz sem naredila kar nekaj slik na to temo

Pipi је рекао...

Odlicno i jako lepo. Ma toliko mi se dopadaju, tako su savrsene, super si u svom poslu. Ne znam da li si videla, a ja sam te bas zato nagradila na mom blogu jer si stvarno fantasticna u svom poslu. Bravo

Oggy Art style је рекао...

Hvala Silviji, Neni

Hvala za nagradicu!!!!
Kiss

Nena3110 је рекао...

Samo mogu da ponovim, uvek isto, preepe su!

lindolina је рекао...

Afričke motive mi je uvik lipo vidit. Predivno napravljeno.

Unknown је рекао...

Zdravo Olgice,mah mah,ja sam nova na tvom blogu,i mogu ti reći - prava si riznica korisnih informacija..jupiii!! Došla sam do tebe preko foruma samasvojmajstor,i veselim se što ću moći mnogo toga od tebe i naučiti. Ne zamjeri mi što ne persiram :)
Već obožavam ove tvoje kutijice, posebno što si ih u potpunosti sama stvorila,a najviše sam se zaljubila u kutije sa pregradama,tako jednostavne,tako savršene.
Sada više nećeš moći da me se otreseš sa bloga.. :)
do sledećeg čitanja veliki pozdrav od Mili

Oggy Art style је рекао...

Hvala Millie, drago mi je da smo se nasle...volim nova prijateljkstva...samo ti razgledaj!

Hvala na pohvalama!

Pusa :)

Oggy Art style је рекао...

Hvala svima, još jednom!
Pusa za sve moje prijatelje!